We zien graag dat onze hulpvragers, mantelzorgers en vrijwilligers tevreden zijn met onze dienstverlening, werkwijze en medewerkers. Niet voor niets is ons uitgangspunt met elkaar, voor elkaar!
Wanneer er zich toch een situatie voordoet waarover je niet tevreden bent, spreek ons dan alsjeblieft aan. Je kan daarvoor een afspraak maken met de coördinator van de betreffende afdeling of diens leidinggevende. Zij zullen er alles aan doen om tot een oplossing te komen.
Wanneer jullie er samen niet uitkomen kan je je klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hieronder vind je de klachtenprocedure. Hierin staat duidelijk beschreven hoe de klacht door de klachtenfunctionaris zal worden behandeld.
Het kan ook zijn dat je een situatie vertrouwelijk met iemand wilt bespreken. Neem dan contact op met de vertrouwenspersoon.
Heb je een klacht die je aan klachtenfunctionaris wilt richten dan kan dat schriftelijk per post aan:
De Kap
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Regentesselaan 2b
7316 AC Apeldoorn
Je kan dit ook digitaal doen door het klachtenformulier in te vullen en te versturen. Wil je liever je klacht mondeling doen vul dan alleen je contactgegevens in. De klachtenfunctionaris neemt dan contact met je op.